جهت استحضار آن عده ای که ظاهرا زبان مشترکی باهم نداریم یادآوری میکنم که:

- باند بازی و جناح بازی و عزل و نصبهای گسترده حزبی از زمان دولت افسادات در کشور رایج و حاکم شد (برخلاف ادعای اجماع و شایسته سالاری آقایان)

- با نام «تنش زدایی»، فعالیت هسته ای در دوران دولت افسادات در کشور به طور کامل تعلیق شد و حتی رأکتور تحقیقاتی تهران اجازه فعالیت نیافت و در قبال همه این عقب نشینی ها –که با «اطلاع» ولی عدم «تأیید» رهبری همراه بود، ایران محور شرارت نامیده شد و حتی یک تحریم لغو نگردید. (برخلاف ادعای اقتدار و دفاع از منافع ملی توسط آقایان)

- در زمان دولت افسادات بود که روزنامه های زنجیره ای به صورت قارچی به وجود آمد. به تمامی مقدسات دینی و ارزشهای انقلابی تاختند و انواع و اقسام کاریکاتورها را هتاکانه به تصویر کشیدند و حتی حضرات معصومین علیهم السلام و خداوند عزیز جبار رو از اهانت ها و تخریب های خود در امان نگذاشتند. با سر و صدایی که ایجاد کردند و هیاهو و هجو و هزلی که به راه انداختند هر صدای حق و مخالفی رو خفه نمودند. و باز، توقیف گسترده روزنامه ها هم توسط دولت افسادات صورت گرفت.

- علامه مصباح (زید عزه و دامت برکاته) در زمان همین آقایان مدعی آزادی! و شعار فریبکارانه و سفیهانه «زنده باد مخالف من!» مورد تخریب و تاخت و تاز قرار گرفت و به علامه تمساح تبدیل شد تنها به این جرم که در مقابل انحرافات افسادطلبان ایستاد و گفت شخص مسئول، مساوی با نظام اسلامی نیست بلکه باید حساب آنها را از هم جدا کرد و اشتباهات مسئولین را تذکر داد و آنها را به پای نظامی اسلامی ننوشت.

- در زمان دولت افسادات بود که حادثه کوی دانشگاه به وجود آمد، هم به وجود آوردند، هم سرکوب کردند تا اینکه آخر کار با دخالت رهبری ختم شد.

- در زمان دولت افسادات بود که انواع افکار التقاطی رواج یافت، گروهک ها، عرفان های کاذب، حزب های قارچی و ... به سرعت و شدت ظهور کرد.

- متولیان فرهنگی و تئوریسین های همین دولت افسادات هستند که وحیانی بودن قرأن، امام زمان عجل الله فرجه و اصول و مبانی اسلامی را نفی کردند و دم از همجنس گرایی و ... می زنند. همین آقایان بودند که در کنفرانس ننگین برلین آن فضایح را به بار آوردند. و همان ها بودند که اطلاعات محرمانه کشور را در اختیار دشمن قرار دادند. و همان ها بودند که مدام به القای یاس و ترس در برابر دشمنان پرداختند. و همچنان همانگونه هستند.

- آمریکا اگر نیشخندی زد (و هیچ نوشی نداد) به این دلیل بود که آنچه آمریکا می خواست و می باید انجام می داد را همین آقایان عینا و با شدت بیشتر به انجام رساندند و با ذلتی که نشان دادند و یاس و ترسی که القا می کردند و اطلاعات محرمانه ای که در اختیار دشمن قرار داده بودند اگر دو سه سال دیگر بر سر کار بودند حتما آمریکا دست به حمله نظامی هم می زد.

- از چه بگویم؟ از جام زهری که به تعبیر خودشان میخواستند به رهبر انقلاب بخورانند؟ از تحصن ها و ادا و اطوار هر روزه ی مجلسیان و دولتمردان؟ از خون دلی که به جان دینداران کردند و کار را تا آنجا پیش بردند که شنیدم یکی از مراجع عظام، خاتمی را مهدور الدم اعلام کرده است و فرموده بودند که مهاجرانی مملکت را 100 سال به عقب انداخت؟ از این که مدام در حال حاشیه سازی بودند و هستند و اهتمامی به مسائل اصلی کشور نداشتند و ندارند!؟

باید هم به «روحانی» رأی بدهید. فقط بیخودی پای اسلام و انقلاب رو وسط نکشید.
هر کسی با کسی و چیزی که دوستش دارد محشور می شود.




برچسب ها : سیاست  ,