تعریف ما از انقلاب معنایش این نیست که همه‌ی مردم عادل هستند. این را بگویم. ما وقتی گفتیم: شاه رفت و امام آمد، معنایش این نیست که همه‌ی مردم عادل هستند. هنوز ظالم داریم. فاسد داریم. دروغگو داریم. رشوه‌گیر داریم. دزد داریم. فساد داریم. عیب هست.

منتهی یک مثلی را من برای شما قبلاً هم زدم. در یک ماشینی که سوار می‌شوی دو تا چیز سالم باشد کافی است: یکی ماشین سالم باشد، یکی راننده! اگر دیدی ماشین سالم است راننده سالم است، شما سوار می شوی. دیگر نمی‌گویی: آقا این چه ماشینی است؟ این که سیگار می‌کشد دهانش بوی سیگار می‌دهد. این هم که سیر خورده است. او هم که پیاز خورده است. او هم که پوست پرتقال پرت می‌کند. او هم که پوست تخمه پرت می‌کند. اَه.... بیا!


ماشینت که سالم است. راننده هم سالم است. بله مسافرها، ممکن است هر مسافری یک دسته گلی آب بدهد. اما اگر سوار نشویم، ماشین‌های دیگر یا ماشینش خراب است یا راننده‌اش. ماشین ما اسلام است. راننده‌ی ما امام است. راننده‌ی ما مقام معظم رهبری است. ماشین و راننده که سالم هستند. حالا یک شهردار خلاف کرد. یک امام جمعه خلاف کرد. یک آخوند، یک کت و شلواری، یک دانشجو، یک استاد دانشگاه، یک حزب، یک هیئت، بعضی افراد دسته‌گل آب بدهند خرابی بعضی افراد ربطی به ماشین و راننده ندارد و ما هم اگر سوار نشویم، ماشین‌های دیگر یا ماشین‌شان گیر دارد یا راننده‌شان مست است. لااقل زنده باد خودمان که ماشین و راننده‌مان خوب است. مسافرها دسته‌گل آب می‌دهند. عیب مسافرها معنایش این نیست که ما از ماشین پیاده شویم.

اگه مطلب براتون مفید بود ،

جهت خشنودی و تعجیل ظهور  بقیة الله الاعظم روحی و ارواح العالمین له الفداء صلواتی نثار کنید.

تاریخ درج در بلاگفا: 1388.11.11 ساعت 23:34




برچسب ها : انقلاب و حکومت اسلامی  ,