شاید اگر بگویم شرایط به گونه ای شده که هرکس در ایران به مرض و بیماری از دنیا برود -به شرط خلوص نیت- شهید است گزاف نگفته باشم!!!

اوایل امسال بود که مقام معظم رهبری برای نخستین بار عنوان «شهید» را برای مرحوم کاظمی آشتیانی، مسئول فقید موسسه رویان به کار برد. مدت چندانی نگذشته بود که فرج الله سلحشور، کارگردان متعهد سینمای ایران از دنیا رفت و گمانه ی ترور بیولوژیکی او مطرح گردید. سپس آقای نادر طالب زاده به دلیل بیماری بستری شد و صراحتا از ترور بیولوژیکی خود سخن گفت. این اواخر هم که درگذشت مرحوم علی دادمان خبرساز شد.

القصه، امسال هر میوه ای خریدم -از هندوانه و خربزه و زردآلو و گیلاس و هلو و ...- به طرز وحشتناک و اعصاب خردکننده ای بی طعم بود و حسابی کلافه شده بودم. تا اینکه کلیپی دیدم که نتانیاهو به صراحت از دستکاری رژیم غذایی ایرانیان سخن گفته بود. بعد به سخنان دکتر علی کرمی و کانال تلگرامی «آنتی بیوتروریسم» برخوردم و مطالب جسته گریخته دیگری دیدم که گوشه ای از اوج فاجعه را برایم آشکار کرد.

الان با انبوهی از مواد غذایی تراریخته که ژنتیک آنها دستکاری شده است مواجه هستیم و این تنها بخشی از جنایتی است که در حال رخ دادن است و دولت نه تنها مقابله ای با آن نمی کند بلکه بعضا به آن دامن نیز می زند.

حتما مطالب کانال تلگرامی بیوتروریسم را دنبال کنید:
www.telegram.me/antibioterorism

antibioterorism@




برچسب ها : مباحث روز  ,